vineri, 16 ianuarie 2015

Lipsa cititului dauneaza grav sanatatii

Nu demult am citit un articol despre un studiu cum ca tinerii din ziua de azi sufera de afectiuni neurologice deoarece nu fac miscare,nu consuma apa si .....nu CITESC! Cum nici eu nu am mai citit o carte de ceva timp, mi-am zis ca e timpul sa fac ceva. Asa ca am sa va povestesc cea mai interesanta carte pe care am cititi-o si recitit-o de vreo 7 ori. DA,de 7 ori,atat de captivanta si interesanta este.
Daca va plac subiectele precum reincarnarea sau hipnoza este cartea ideala.
      In centrul actiunii o gasim pe Jo,o tanara jurnalista,pe de-o parte,iar pe cealalta parte pe Matilda. Exista trei barbati in viata ei... unul o iubeste, dar vrea sa ii faca rau, altul o iubeste si este iubit de catre ea, iar al treilea, desi o iubeste, nu o poate ajuta... Si cu toti trei s-a mai intalnit....intr-o alta viata.
     Inca un plus...cuprinde si multe informatii istorice din perioada regelui John.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu